موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در تاریخ معاصر این کشور بی نظیر است.

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در تاریخ معاصر این کشور بی نظیر است.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 18 فروردين 1394

قدردانی از کسبه و بازاریان شهرستان میناب

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در تاریخ معاصر  این کشور بی نظیر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب، علیرضا پاکدامن در دیدار با امام جمعه  میناب ضمن گزارش از عملکرد ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میناب از تلاش های کمیته های مختلف این ستاد که به  ارائه خدمات در بخش های مختلف از جمله اسکان، امنیت، فرهنگ و هنر، سلامت و درمان، حمل و نقل جاده ای، امداد و حوادث و بازرسی و نظارت در طول ایام نوروز پرداختند ،قدردانی کرد.

وی در ادامه  با اشاره به نام گذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “دولت و ملت، هم دلی و همزبانی” اظهارداشت: در سال جدید و بر اساس  رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... و ایجاد همدلی و همزبانی  پیش قدم خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب ، موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای ایران رادر تاریخ معاصر  این کشور بی نظیر عنوان کرد و گفت:تمام دانشمند و دانشجویان ایران اسلامی  در حال و  آینده به این موفقیت افتخار می کنند.

امام جمعه میناب در این دیدار با اشاره به پتانسیل های شهرستان میناب خواستار  احیا و لایروبی خور تیاب و افزایش بیش از این رونق  گردشگری در این شهرستان شدند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نام گذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “دولت و ملت، هم دلی و همزبانی”گفت:رضایت مردم در ارائه خدمات دولت  خیلی مهم است.

معتمدی فر در پایان  موفقیت تیم مذاکره  کننده هسته ای کشورمان را  به مقام معظم رهبری ، ریاست جمهموری اسلامی ایران و وزیر امور خارجه ایران و مردم تبریک گفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.